loading...
علایقم ......
Admin بازدید : 106 سه شنبه 1393/12/26 نظرات (1)

یکی از آداب سلام و احوال‌پرسی در همه جای دنیا، دست دادن است. اما این کار در فرهنگ‌های مختلف باهم فرق دارد. به طور مثال، آمریکایی ها و برزیلی دست طرف مقابل را در دست خیلی محکم می فشارند. اما انگلیسی ها دوست دارند، آرام و بدون فشار با هم دست بدهند. 

دانستن این آداب و سنت ها برای افرادی که به واسطه کار یا حتی علاقه شخصی به کشورهای مختلف سفر می کنند، شاید لازم باشد. بیزینس‌اینسایدر مطلبی تصویری و جالب در این مورد منتشر کرده که جالب به نظر می رسد. در این مطلب، می توانید به طور خلاصه با آداب دست دادن کشورهای مختلف جهان آشنا شوید.

Admin بازدید : 39 پنجشنبه 1393/12/14 نظرات (1)

در سال 2013 فیلمی با عنوان Jobs درباره استیو جابز ساخته شد که گاهی از حقایق تاریخی فاصله می‌گرفت و بیشتر به افسانه و داستان شبیه میشد. در اینکه استیو جابز از بزرگترین شخصیت‌های دنیای تکنولوژی بود و تاثیر زیادی بر مسیر پیشرفت آن داشت شکی وجود ندارد، اما نادیده گرفتن تاریخ و نسبت دادن دروغ برخی اختراعات و ابداعات مهم به جابز و شرکت اپل بی انصافی خواهد بود. این موضوع انگیزه‌ای برای نوشتن این مطلب شد تا 4 دروغ بزرگ که درباره شرکت اپل رایج است را بیان کنیم.

Admin بازدید : 50 سه شنبه 1393/12/05 نظرات (0)

بیشتر خانم‌ها از فرط خوشحالی و ذوق‌زدگی هنگام خرید لوازم آرایشی جدید فقط به مارک آنها توجه می‌کنند و حتی نگاهی هم به فهرست مواد تشکیل‌دهنده آن نمی‌اندازند. این در حالی است که بعضی مواد به کار رفته در رژ لب، لاک ناخن، ریمل، کرم‌های صورت، ضدآفتاب‌ها، دئودورانت‌ها و... می‌تواند به بدن شما آسیب برساند و در طولانی مدت عوارض زیادی از جمله سرطان، اختلالات هورمونی و... ایجاد کند. پس برای خودتان ارزش قائل شوید و حتی اگر کار وقت‌گیری باشد قبل از خرید به محتویات تک‌تک لوازم آرایشی نگاه کنید و انواع سالم و بی‌خطر و از همه بهتر «ارگانیک» آنها را انتخاب کنید. 
در این مطلب با انواع مواد خطرناک آرایشی آشنا می‌شویم.

Admin بازدید : 35 شنبه 1393/11/18 نظرات (0)

هیچ کس نمی تواند به فرد دیگری انگیزه بدهد. تنها کاری که دیگران می کنند تشویق ما برای انجام دادن کارهاست. این خود انسان است که بهترین مشوق و انگیزه دهنده برای خودش است. در ادامه این مطلب ده روش برای انگیزه دادن به خود را به شما معرفی میکنم.

Admin بازدید : 44 یکشنبه 1393/11/12 نظرات (0)

شاید اگر از هر کسی بخواهید سلامت جسمی را برای شما تعریف کند از عهده این کار برآید ولی متاسفانه سلامت ذهن و روان همچنان عنصری ناشناخته برای اغلب مردم است. اصولا یک ذهن سالم ذهنی است که قابلیت های خاصی را که در ادامه به آن می پردازیم داشته باشد.

Admin بازدید : 33 پنجشنبه 1393/11/09 نظرات (0)

اگر شما به طور مداوم بیش از حدی که میخواهید و مجازید، میخوابید، بدانید که در دنیا مانند شما کم نیست. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا باهم بر خواب زیاد غلبه کنیم.

Admin بازدید : 33 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (1)

دانشمندان آمریکایی و استرالیایی موفق شده اند با استفاده از اوره و نوعی همزن مخصوص، تخم مرغ آب پز را دوباره به تخم مرغ خام تبدیل کنند. بله درست خواندید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا هیجان شما را بیشتر کنیم.

Admin بازدید : 24 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (0)

تحقیقات دانشمندان آمریکایی نشان می‌دهد سالمندانی که بیشتر از سه سال برخی از داروهای رایج برای درمان حساسیت و بی خوابی را مصرف می‌کنند بیشتر در خطر ابتلا به دمانس و آلزایمر قرار می‌گیرند.

Admin بازدید : 32 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (0)

همانطور كه اگر دستگاهی به خوبی كار نكند و دچار مشكلی شود، سیستم‌های هشداری آن شروع به آژیر كشیدن می‌كنند، بدن انسان هم با هر مشكل و بیماری، از خود نشانه‌هایی بروز می‌دهد. برای آشنایی با هشدار ها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Admin بازدید : 34 یکشنبه 1393/11/05 نظرات (0)

اسم شما چه رنگی است؟ چی؟ مگر اسم‌ها هم رنگ دارند؟ پس چی که دارند! تازه اگر شما بدانید اسم‌تان چه رنگی است شاید خیلی از مشکلات‌تان در زندگی حل شود. چی؟ باور نمی‌کنید؟ پس این مطلب را تا انتها بخوانید و متوجه شوید که اسم‌تان رنگ دارد و شناسایی این رنگ خیلی در موفقیت شما موثر است.

Admin بازدید : 43 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

توی حیاط دانشگاه دیدمش، پسر خوب و موجهی بود. خوش سر و زبون و خوش تیپ. تو اولین برخورد متوجه شدم اونم از من خوشش اومده! هر چند رشته هامون مختلف بود و سر کلاس نمی دیدمش اما بالاخره سلف و کتابخونه و راهرو ها و نگاه های یواشکی کار دستم داد. یهو دیدم به دیدنش عادت کردم!

ارتباطمون بیشتر شد، گاهی حضوری و بیشتر تلفنی و پیامکی وخلاصه هرجایی که می شد با هم باشیم. چند ماه گذشت و دیگه حسابی وابستش شدم تا اینکه بحثمون جدی شد و به فکر ازدواج افتادیم. من تهرانی بودم و اون شهرستانی. قرار شد با خانوادش به تهران بیان برای خواستگاری.
با ما در ادامه مطلب همراه باشید..

Admin بازدید : 54 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

هوا گرم است و بازار شنا داغ داغ! بسیاری از خانم‌ها وقتی به استخر می‌روند، برای پوشاندن مشکلات پوستی‌شان یا شاداب و زیباتر جلوه دادن صورتشان، آرایش می‌کنند. اگر محصول آرایشی‌‌ای که استفاده می‌كنند معمولی باشد، حتما با ورود به آب در صورتشان پخش می‌شود و نمای زشتی ایجاد می‌کند اما بیشتر خانم‌ها از محصولات مقاوم به آب یا ضدآب استفاده می‌کنند که تا مدت‌ها بدون تغییر روی پوست می‌مانند اما آیا استفاده از این ترکیب‌های آرایشی عارضه‌ای ندارد؟ اصلا داشتن آرایش هنگام ورود به استخر کار درستی است؟ در ادامه این مطلب جواب سوالات شما را خواهیم داد.

Admin بازدید : 48 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

گر غذایتان زیاد است و تحرک‌تان کم، نباید از چاق شدن‌تان تعجب کنید. اما اگر غذای چندانی نمی‌خورید و تحرک‌تان هم چندان کم نیست، حق دارید اگر از افزایش وزن‌تان یکه بخورید... پزشکان می‌گویند به‌جز تغذیه، توارث و تحرک، علل دیگری نیز می‌توانند در افزایش وزن ما نقش داشته باشند. در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به برخی از مهم‌ترین دلایل پنهان چاقی که در ادامه مطلب خواهید خواند.

Admin بازدید : 60 پنجشنبه 1393/07/24 نظرات (1)
تعریف شما از مرد زندگی چیست؟ مسئولیت پذیر و متعهد باشد؟ قابل اتکا و پشتیبان باشد؟ صادق و وفادار و خوش اخلاق باشد؟ همه این ها می توانند معرف یک « مرد زندگی » باشند اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد، قابل اتکا بودن مردان است که مشخص می کند تا چه حد شوهر خوبی هستند.
در واقع همین ویژگی مردانگی و قابل اتکا بودن، باعث می شود فرق یک پسربچه با یک مرد بالغ مشخص شود. طرف مقابل شما ممکن است بسیار موجه، محترم، تحصیل کرده و خوش اخلاق باشد اما تا زمانی که نتوانید به او تکیه کنید، نمی توانید او را مرد زندگی بنامید. به عبارت دیگر، آدم خوب بودن، با همسر خوب بودن متفاوت است.
در اینجا چند ویژگی از مردان غیرقابل اتکا را برایتان بازگو می کنیم. مردانی که حتی اگر ویژگی های خوب زیادی داشته باشند، باز با همین روحیاتشان می توانند شما را دلزده کنند:
Admin بازدید : 39 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)

علی رغم این واقعیت که زنان باردار از حالت تهوع، اضافه وزن و سایز در این دوران رنج می‌برند، چیزهایی وجود دارد که تنها در دوران بارداری می‌توان لذت آن را چشید که ما در اینجا نمونه‌هایی را برای شما آورده‌ایم.

Admin بازدید : 80 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (1)

تابستان نزدیک است و میوه‌های آبدار و شیرین رنگارنگش. میوه‌های پر از قندی که شاید در هیچ فصل دیگری نتوانید مشابه آنها را در شیرینی پیدا کنید. اما این به معنی چاقی و اضافه وزن تحمیلی در تابستان نیست.

Admin بازدید : 46 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (1)

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، رومینگ ملی خدمتی است كه با استفاده از آن، یك اپراتور، خدمات شبكه خود را در اختیار مشتركین اپراتورهای میهمان قرار می‌دهد و با انعقاد موافقتنامه، از اپراتور میهمان هزینه دریافت می‌كند. در این حالت هنگامیكه مشترك اپراتور میهمان از محدوده پوشش‌دهی شبكه موضوع پروانه خود خارج می‌شود، بصورت خودكار امكان برقراری ارتباط و دریافت خدمات تعریف شده از طریق شبكه اپراتور میزبان را دارد.

Admin بازدید : 45 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

نتایج تحقیقی گسترده در مورد تفاوت میان خوابیدن روی سمت چپ یا راست بدن

 در این حالت، نشان می‌دهد هنگامی که شخص روی سمت راست خوابیده باشد، عبور غذا در معده به سوی لوله گوارش حدود ۵/۲ تا ۵/۴ ساعت طول می‌کشد اما هنگام خوابیدن روی سمت چپ، بین ۵ تا ۸ ساعت طول خواهد کشید بنابراین خوابیدن روی سمت چپ از لحاظ هضم غذا غیرقابل‌قبول است. علاوه بر این، قلب در طرف چپ بدن قرار دارد و خوابیدن روی سمت چپ باعث می‌شود ریه راست بر قلب فشار بیاورد و فعالیت آن را کاهش دهد. مخصوصا که علم تشریح نشان می‌دهد ریه راست بزرگ‌تر از ریه چپ است. علاوه بر این، کبد که سنگین‌ترین عضو احشاء است، هنگام خوابیدن روی سمت چپ، به حالت معلق قرار می‌گیرد. خوابیدن روی سمت راست، وضعیتی صحیح است زیرا ریه چپ کوچک‌تر از ریه راست است بنابراین قلب راحت‌تر عمل می‌کند. کبد نیز معلق نخواهدشد و در حالت ثابتی قرار می‌گیرد. 

آنچه گفته شد، نظریه‌های دانشمند مشهور فرانسوی «دکتر ساموئل دنکل» است. این دانشمند در طریقه هشتم تفاوتی بین خوابیدن روی سمت راست یا چپ بدن قائل نشده است.

Admin بازدید : 72 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (1)

در خانه‌تان منتظر آژانس نشسته‌اید اما بدون اینکه دلیلش را بدانید وجودتان پر از استرس و نگرانی است بدتر از همه قرار مهمی‌ هم دارید که این حالت ممکن است آن را تحت تاثیر قرار دهد و بدتر از همه اینها نداشتن وقت است؛ اشتباه است اگر فکر کنید نمی‌توانید در این زمان محدود برای به دست آوردن آرامش تان انجام دهید، کافی است به یکی از این پیشنهادها عمل کنید تا ظرف 5 دقیقه (تنها 5 دقیقه) به آرامش برسید. 

Admin بازدید : 57 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (0)

یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی ضمن تصریح این مطلب که نباید بدون انجام آزمایش و تشخیص پزشکی کم خونی، اقدام به مصرف قرص‌های آهن نمود،‌ توصیه کرد: افراد کم خون می‌توانند در هر وعده غذایی، آب لیموی ترش تازه را به مقدار زیاد به غذای خود اضافه کنند.

Admin بازدید : 50 شنبه 1393/03/17 نظرات (0)

مرحله انتخاب همسر و خواستگاری حداقل فرصت آشنایی نسبت به طرف مقابل را به ما می دهد. آشنایی با فرهنگ، خانواده، دیدگاه ها، عقاید، برنامه ها و آرمان های زندگی از این دسته اند و طبیعی است که هر چه این مرحله اصولی و با طول مدت مناسب تری باشد اطلاعات ما را درباره هرکدام از مسایل ذکر شده بیش تر می کند.

Admin بازدید : 38 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

آیا تاتو از مد افتاده است؟؟

متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از آرایشگرها اقدام به انجام تاتو می کنند و تاتوی لب، خط چشم و خط لب به یکی از اصلی ترین منابع درآمد آرایشگاه ها تبدیل شده است. روز به روز شیوة جدیدتری هم وارد کار می شود.

Admin بازدید : 42 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

الکساندر ساشا  تئودور شولگین، سازنده بیش از ۱۰۰ داروی روانگردان و احیاکننده «قرص اِکس»، روز دوشنبه، دوازدهم خرداد ماه، در سن ۸۸ سالگی در اثر ابتلا به سرطان کبد درگذشت.

Admin بازدید : 42 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

رمز و راز کاهش وزن نه در بشقاب غذا بلکه در لیوان شما است. نوشیدنی های پر طرفداری مثل آب میوه ها و نوشابه های انرژی زا که سرشار از شکر و کربوهیدرات هستند، می توانند روند کاهش وزن را مختل کنند.

Admin بازدید : 52 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

پسورد یا رمز عبور و یا به همت فرهنگستان گذرواژه ! ؛ می تواند هر چیزی باشد که شما تمایل دارید اما حتما باید توجه داشته باشید که پسورد شما باید دارای امنیت باشد تا هر شخصی نتواند به راحتی به حساب های شما نفوذ کند.بسیاری از عموم مردم به انتخاب یک پسورد مطمئن و قوی بی تفاوت هستند و تنها پسورد را کلمه یا اعداد و یا ترکیبی از این دو می دانند که تنها در ذهن مبارکشان باقی بماند و کاملا بی توجه به مسئله امنیت آن هستند ! آیا شما نیز جزو این گروهید ؟!

درباره ما
مطالب جالب و مفیدی که ارزش خوندن داشته باشه رو میزارم. همچنین با انتقال پیشنهادات و انتقادات شما خوانندگان به بهتر شدن سایت برای خودتان کمک کنید. با تشکر نعیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 6,337